2010-03-03
 21:59:07

Tack ska du ha.

Hej!
Först vill jag skriva Grattis bror på 20 års dagen! 
Skolan idag har varit helt okej, idrotten var jätterolig. Carolina skulle lära mig att bugga!
Det gick ju superbra, haha. Men sen efter skolan drog jag till biblioteket & pluggade lite.
Sen drog vi till gården & satt & pratade lite. Men jag drog in i musikrummet med Kim & Johan.
Kim lärde mig att spela lite trummor idag! Haha, det var superkul när jag väl kunde. Jag har verkligen en jättedålig taktkänsla. Men ibland så kan den vara helt normal, ? Hm.
Men det var roligt idag, tack så mycket!
Har dessutom några bilder från idag, så jag slänger in dem nu :)





HAHAHA!!!

HHAAHHAHH
Normal finns inte i min vardag! Kommentera nu mycket :D 





tack så jävla mycket.


Kim krische ^^

HAHA.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: