2011-08-20
 13:33:31

IF IT MEANS A LOT TO YOU!

Jaha ja! Då ska jag försöka börja blogga igen då. Får väl se hur det går denna gången. 
Men här i bloggen kommer jag lägga upp mycket texter och bilder om mig och vad som händer i mitt liv, har ni frågor eller något annat så är det bara att kommentera så svarar väl jag! 
Mycket rock osv kommer dyka upp här i bloggen! 
Lite info om mig då för er som vill veta.
Jag heter Johanna, är 15 år och går i skola i Sandared. Detta året är det 9:an som gäller.
Så i år ska jag försöka satsa på skolan, så gott det går i alla fall. 
Jag har ridit mycket i mitt liv, till och från. Just nu rider jag ingenting för tillfället..
Men nästa år så kommer en häst vid namn Andy till mig och jag ska ha henne hela nästa sommar. Så det ska bli spännande! För er som vill veta så bor jag också i Borås.
Dagen:
Suttit hemma hela dagen och har inte gjort ett piss, har beställt hem lite nya kläder och så.
Dessa
Och detta! 
Allt hittar ni på: www.Shock.se

Ja. Detta var väl allt från mig då! Nu ska jag hoppa in i duschen och se vad dagen har att bjuda på! 
Peace out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: