2010-04-11
 11:28:16

Home sweet home!

God morgon folket, kom hem igår vid elva tiden på morgonen. Så smsar Emelie och ville att jag skulle komma till Sandared, så jag drog väl dit i en timma. Var roligt att träffa dem igen! Men jag skulle på bio med Kim & Johan också, så dem kom och mötte mig vid rampen sen när vi skulle hem till mig.
Hemma här gjorde vi inte så jättemycket, vi kollade bilder. Sen fick vi skjuts av pappa in till stan, vi såg filmen Shutter Island. Den var faktiskt ganska bra, lite svår att förstå ibland med annars så!
Men sen fick vi skjuts hem, och jag fixade mig och gick & la mig. Var verkligen dödstrött!!
Så imorse när jag vaknade kände jag hur skön min säng verkligen är, efter att ha sovit på ett tåg!
Men idag var jag ute en sväng med Lilly, tog lite bilder och så. Lilly är brosans tjejs hund (:
Så här kommer lite musik :d






PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: