2010-03-27
 16:22:04

Otursdag heter det.

Hej! Nu så har jag kommit hem från knalleland med mamma, köpte en massa fina grejer.
Men nu ska jag berätta lite om gårdagen! :D

Det började med att jag och Elina tog bussen till gården, och där träffade vi allihopa. Men vi väntade på några så jag satt och spelade gitarr, har lärt mig en ny låt nu [:
Men sen så kom dem, så vi gick hem till Sandra där vi började laga mat direkt!
Så allihopa hjälptes åt med att laga, jag tog gurkan, och Johan tog lökarna hihi!
Nathalie och Simon tog köttfärsen, och Kim tog osten och så tror jag Ricky tog majsen (:
Men sen var allt klart, och vi åt. Det var verkligen en flummig stämning vid bordet, så skulle Kim hålla tal tänkte han? Värdens tabbe alltså! '' Tack så mycket Sandra för att du har onanerat denna festen ''  ?!?! ^^
Men så kan det ju gå, haha! Men sen så hade Johan & Kim roligt med att blanda Tabasco med Fanta, det var starkt!! Men jag tog bara en klunk, och dem tog hela glas? Helt sjukt.
Tio stycken var vi som skulle få plats i Sandras rum dessutom, så det var verkligen supertrångt. Men endå jättemysigt (:
Vi hann bara kolla klart på en film, och det var Taken. Superbra, jag kommer aldrig tröttna på den filmen!
Men sen så drog vi ut en sväng, och Kim & Johan fick för sig att doppa stjärtarna i snön.
Ja, vi var allihopa lite galna haha!
Men sen så gick vi till lekplatsen och dampa loss! Men sen var Linnéa tvungen att dra. Så alla drog till gården sen, men då kom lilla fröken Johanna och skulle göra som Sandra och Ricky & hjula på vägen.
Men då så när hon precis ska hjula så trampar hon snett och dunsar i backen.
Skrapade upp hakan och knät, mådde ganska illa efter det. Men det blev bättre när vi kom till gården, men där satt vi och tjatade tills jag skulle hem vid halv tolv.
Andreas var jätte arg på mig, och jag visste inte ens varför. Knäppis!
Oj, det blev visst ett väldigt långt inlägg känner jag.. Hihi!!

Kim & Jag har tre veckor idag också (:
Slänger dessutom in lite bilder från igår, puss!


Gurk expertern!



Lök expertern (:



Barnvakten, hihi!



Ricky hade jätteroligt med att fota gräddfilen..



En jättesöt Kim, ser ut som han supit i flera veckor ._. ^^




Elina ser ut att ha roligt, hihi [:



Mattias och kommer inte ihåg vad Sandras lillebror hette! :(



Johan ville inte fasna på bild alltså, Ricky försökte typ flera tusen gånger!!



Kim, Ricky, Sandras lillebror, Mattias (:



Ni kan nog gissa själva vilka det är, haha [:
Så, det var sista bilden!

KOMMENTERA :DD
Detta måste verkligen göras om, tack allihopa än en gång! <3


Kim krische ^^

KALSÅNG SNÖ ÅKARNA !!! 3 veckor^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: