2010-03-02
 20:49:46

Sleep whit me ?

Hejsan, hann inte blogga igår så jag skriver lite nu!
Igår så var skolan rätt go, långtråkig med det funka. Sen efter skolan så drog jag direkt till Gården, satt mest inne i musikrummet med Kim & Dennis. Kim skulle försöka få mig att spela trummor, och jag var ju superduktig! Haha :D
Sen kom typ Robin? tror han heter så, och då spelade dem tillsammans. Lät jättebra faktiskt, (:
Bror drog mitt nätvärk när jag kom hem sen. Så jag blev jättearg, så jag låg uppe tills klockan var ett eller något och vaknade supertrött idag. Skolan har bara varit anmält jobbig idag, inte något kul alls!
Bara SO lektionen var lite roligare, annars blä.
Red idag, hade Riddaren och vi hade hoppning! SHIET, stark ponny.
Men det gick ganska bra endå, är nöjd och mår mycket bättre än när jag kom hem.

Dagens låt missade jag igår, så får väl lägga in den idag då! :D
Children of Bodom - Bodom after midnight
En grymt bra låt, men för er som inte gillar Death Metal eller hårdrock över huvudtaget. Ge en en chans!


Kim krische ^^

Kan hålla med dig om att du var i musik rummert länge. men duktig xD nae



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: